Op InfraTech 2019 heeft De Klerk de Green Deal Duurzaam GWW 2.0 ondertekend.
De Green Deal Duurzaam GWW 2.0 heeft als ambitie om duurzaamheid in 2020 een integraal onderdeel te laten zijn van spoor- , grond-, water- en wegenbouwprojecten. Om dit te realiseren is er de praktische Aanpak Duurzaam GWW. Deze werkwijze maakt duurzaamheid in GWW-projecten concreet zonder vooraf voor te schrijven hoe de duurzaamheidswinst behaald wordt. Dat kan per project verschillen.
De doelstelling van de Green Deal is dat in 2020 in GWW-projecten de Aanpak Duurzaam GWW wordt toegepast in planvorming, aanleg, aanbesteding, beheer en onderhoud. Hier ligt een grote veranderopgave aan ten grondslag. Deze veranderopgave vertaalt zich in vier transitielijnen waar de ondertekenaars gezamenlijk en individueel concreet aan werken. Uitgangspunt voor het bereiken van een duurzame sector is een goede balans tussen People, Planet en Prosperity.
Meer informatie vindt u via deze link: Green Deal Duurzaam GWW 2.0
Ron de Groot van De Klerk Werkendam en Sander Langenberg van Vink Diesel uit Sliedrecht hebben woensdagmiddag 18 mei tijdens de Maritime Industry beurs hun handtekening gezet voor de levering en inbou...
In opdracht van North Sea Port start de bouwcombinatie Hakkers - De Klerk eind maart 2022 met de realisering van een nieuwe kade aan de Quarleshaven te Vlissingen.
De Zijpe (bouwjaar 1978), één van de werkschepen van De Klerk, is flink aangepakt om milieuvriendelijker te worden.
Meer disciplines. Meer middelen. Projecten aanvliegen van plan tot oplevering, met eigen mensen en materieel. Dat is De Klerk. Waterbouw én staalconstructie. Door deze combinatie voelen we ons zeker. Simpelweg omdat we dan de beste controle hebben over uw belang. Het maakt ons tot een partner waar u meer aan heeft dan een ‘gewone aannemer’.