In opdracht van Ballast Nedam Marine & Civil hebben we een remmingwerk inclusief 2 loopbruggen gerealiseerd in de Beneluxhaven te Rotterdam. Hiermee is de aan- en afmeer capaciteit van StenaLine verdubbeld.
Het werk bestond in hoofdzaak uit:
Het project moest in een zeer korte tijd gerealiseerd worden, zodat direct na afronding van de werkzaamheden Stena Line het steiger in gebruik kon nemen. De funderingspalen zijn door de opdrachtgever aangebracht en daarna zijn in een paar maanden tijd deze palen in het water omgetoverd tot een compleet remmingwerk inclusief twee loopbruggen. Om dit voor elkaar te krijgen is er voor gekozen om ook ’s avonds, in gunstig tij, de werkzaamheden voort te zetten.
In opdracht van Gemeente Breda heeft De Klerk 2 stuks Small Scale’s vervaardigd in het kader van het GreenQuays Project.
In opdracht van North Sea Port heeft De Klerk Waterbouw, in een bouwperiode van april tot december 2019, in Vlissingen een kadeplateau van 100 meter m...
Projectleider Edwin Sebregts kijkt met trots en tevredenheid terug op weer een afgerond project op een terminal, dit keer een jetty in de vijfde Petro...
Meer disciplines. Meer middelen. Projecten aanvliegen van plan tot oplevering, met eigen mensen en materieel. Dat is De Klerk. Waterbouw én staalconstructie. Door deze combinatie voelen we ons zeker. Simpelweg omdat we dan de beste controle hebben over uw belang. Het maakt ons tot een partner waar u meer aan heeft dan een ‘gewone aannemer’.