In opdracht van Ballast Nedam Marine & Civil hebben we een remmingwerk inclusief 2 loopbruggen gerealiseerd in de Beneluxhaven te Rotterdam. Hiermee is de aan- en afmeer capaciteit van StenaLine verdubbeld.
Het werk bestond in hoofdzaak uit:
Het project moest in een zeer korte tijd gerealiseerd worden, zodat direct na afronding van de werkzaamheden Stena Line het steiger in gebruik kon nemen. De funderingspalen zijn door de opdrachtgever aangebracht en daarna zijn in een paar maanden tijd deze palen in het water omgetoverd tot een compleet remmingwerk inclusief twee loopbruggen. Om dit voor elkaar te krijgen is er voor gekozen om ook ’s avonds, in gunstig tij, de werkzaamheden voort te zetten.
In opdracht van Rijkswaterstaat Zee en Delta heeft De Klerk Waterbouw in oktober en november 2021 baggerwerkzaamheden uitgevoerd ter plaatse van de Za...
In opdracht van Waterschap Brabantse Delta heeft De Klerk Waterbouw het riviertje de Dintel gebaggerd.
Met het vervangen van vier loopbruggen, het vernieuwen van drie fenderschotten en nog diverse bijkomende werkzaamheden, heeft De Klerk Waterbouw er vo...
Meer disciplines. Meer middelen. Projecten aanvliegen van plan tot oplevering, met eigen mensen en materieel. Dat is De Klerk. Waterbouw én staalconstructie. Door deze combinatie voelen we ons zeker. Simpelweg omdat we dan de beste controle hebben over uw belang. Het maakt ons tot een partner waar u meer aan heeft dan een ‘gewone aannemer’.